Szerkesztői beköszöntő


A Player egyszerre szórakoztat és elgondolkodtat, úgy, hogy közben a már-már szokásosnak mondható csajok-foci-szórakozás aranyhármason kívül olyan témákat is feldolgoz, amelyeket a hagyományos magazinok mellőznek.

Az élet minden területén bemutatja azt, ami megfogja a férfiak fantáziáját, legyen az a kultúra, az autók, a divat, a technológia, vagy akár a sport terepe; minden vonalon igyekszik képet és néha tükröt is mutatni olvasóinak.

Képes a megszokott témákat teljesen friss szemlélettel tálalni, rámutat a szépre és az időtállóra, tud nevetni magán, mindig érdeklődik az újdonságok iránt, mert tudja, hogy miért jó igazán férfinak lenni.

Kovács Balázs
ügyvezető

Márka jelenlét

Website: www.player.hu
Facebook: Player.hu facebook oldal
Mobil site: Player.hu mobil site

Termékleírás

Mi a Player?

  • Lifestyle online férfimagazin
  • Hiánypótló médium
  • Saját szerkesztőség
  • “A férfi legjobb oldala”

Pillérek

  • Életmód
  • Tech
  • Autó
  • Sport
  • Kult
  • Radar
  • Urban
  • OMG/WTF/LOL

Célcsoport

  • ABC státuszú, 25-59 éves férfiak
  • Munkahellyel, állandó keresettel, legalább középfokú végzettséggel rendelkeznek
  • Fővárosi/nagyvárosi
  • Intenzív médiafogyasztók
  • Nyitottak az újdonságokra, változásra
  • Racionálisan gondolkoznak
  • Fontos az életükben a munka, a teljesítmény és a célok, de a család, és a párkapcsolat is
  • Fejlődni, tanulni akarnak szakmailag, és emberileg is
  • Mindezek mellett színvonalasan szórakozni!

Termékelőnyök

  • minőségi célcsoport
  • modern, letisztult hirdetési környezet
  • egyedi hirdetési megoldások

Piaci adatok

Naponta 213 ezer oldalletöltés és 89 ezer látogató

Forrás: Gemius - DKT 2017/04  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​

CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939