Szerkesztői beköszöntő


A Hírstart 2002 októberében indult hírgyűjtő portálként. Aggregált tartalmaival a legfontosabb magyar online médiumok anyagaiból szemléz. Tematikus összeállításokkal, háttéranyagokkal, hírarchívummal, időszakos csatornákkal áll a hírfogyasztó közönség rendelkezésére. A Hírstart rovatai – Belföld, Külföld, Életmód, Bulvár, Kultúra, Tech-tud, Gazdaság, Sport, és még számos tematikával – áttekinthető formában, több száz forrásból szemlézett, átlagosan napi 3000-4000 cikket kínál látogatóinak.

A felhasználóbarát, 3 percenként frissülő oldal gyorsan és naprakészen reagál minden aktuális eseményre, középpontjában az olvasók friss hírekkel, aktualitásokkal történő kiszolgálása áll. Tematikus és regionális csatornái, intelligens címkézési rendszere a keresővel együtt egy minden szempontból értékes, több hónapra visszamenően kereshető archívumot is nyújt azoknak, akik képben szeretnének lenni egy-egy szűkebb témakörrel, esetleg egy személy vagy esemény körüli történésekre kíváncsiak.

Szemők Árpád
Big Data igazgató

Márka jelenlét

Website: www.hirstart.hu
Facebook: Hirstart facebook oldal
Mobil site: Hirstart mobil site
 

Termékleírás

A Hírstart mint Magyarország piacvezető híraggregátor portálja hetente több millió látogatót irányít át RSS segítségével partnerei oldalaira. A 2014 során újraoptimalizált asztali és mobilos oldal- és rovattartalmak eredményeként mára napi 482 000 oldalletöltéssel és 125 000 átlagos látogatószámmal a hazai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát (Forrás: Gemius - DKT 2016/11  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ). A Hírstart saját oldalán túl szoros együttműködésben ér el speciális látogatói rétegeket is partneroldalai segítségével, mint a Startlap, a Facebook, vagy saját rss dobozai. Az oldalon rendkívül alacsony a reklámzaj, ezért kiemelkedően hatékonyan helyezhetőek el display hirdetések is.

Pillérek

  • vezető hírek, TOP 50 hír
  • belföld, külföld, gazdaság
  • sport, foci, Forma-1
  • autó-motor, baleset
  • bulvár, színes
  • egészség, életmód, utazás, otthon, divat
  • receptek
  • kultúra, tudomány
  • infotech, mobiltech
  • határtalan, megyei oldalak
  • vélemény, blogok
  • címkeoldalak, márkaoldalak

Célcsoport

20-50 év közötti hírérzékeny felhasználók, akik a napi munka mellett egy helyen összefoglalva szeretnének értesülni, informálódni a világban történt eseményekről.

Termékelőnyök

  • alacsony reklámzaj, letisztult, egyszerű online felület
  • kizárólag hírjellegű tartalmak
  • erősen tematizált látogatói bázis
  • partneri statisztikai hozzáférés

Piaci adatok

Átlagosan napi 108 ezer felhasználó 405 ezer oldalt tölt le.

Forrás: Gemius - DKT 2017/04  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) 

CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939