A CM Sales 24 weboldalával és 15 mobil applikációjával változatos, minőségi és megkerülhetetlen online portfóliót képvisel, a legszélesebb hazai webes desktop elérést, valamint kiemelkedő mobil termékpalettát kínálva Ügyfeleinek

Folyamatosan bővülő online termékpalettánk olyan love brand-eket és piacvezető termékeket foglal magában, mint az NLCafé, a 24.hu, a Startlap, vagy a Jófogás.

Partnereink üzenetét széles körben, munkatársaink szakmai felkészültségének és tapasztalatának, valamint a CM Sales egyedülálló hirdetéskutatási hátterének köszönhetően a lehető legnagyobb hatékonysággal, széleskörű és változatos targetálási megoldásokkal juttatjuk el a kívánt célcsoporthoz.

Web divízióhoz kapcsolódó cikkek:

Legújabb kreatív megoldásunk a Video Roadblock

2017. június 23.

Növelje hirdetései átkattintási arányát videós tartalmakkal!

Kovács Krisztián lesz a CM Sales új kereskedelmi igazgatója

2017. június 12.

Steff József utódja augusztus 1-jén érkezik a Central Médiacsoporthoz.

Flip - új különleges megoldásunk

2017. május 30.

Ha valami látványos és újszerűt megoldást keres, akkor a Flipet nyugodt szívvel választhatja, hiszen mindent tud, amit egy 2017-es trendeknek megfelelő különleges megoldástól elvárhatunk; háttérátszínezést, kinyíló bannert és videót.

Bemutatjuk új különleges felületünket, a Roadblock Cube-ot

2017. május 15.

Figyelemfelkeltő, ugyanakkor a felhasználói élményt nem zavaró megoldásunk méltán népszerű a hirdetők között.

24.hu - Vizes VB mobil

2017. május 11.

24.hu - havi 9 millió AV a Vizes VB mobil app ajánlatban!

NLCafé nyári tematikus csomagok

2017. május 08.

Az NLCafé tematikus csomagokkal készül a nyárra!

NLCafé nyári tematikus csomagok

2017. május 08.

Az NLCafé tematikus csomagokkal készül a nyárra!

NLCafé - Vizes VB, 2017!

2017. május 08.

Az NLCafé ajánlata a Vizes VB-re!

Mire kattan a nő?

2017. március 29.

Fogyasztói trendekről szóló konferencián találkoztak a legnagyobb online női médiumok

24.hu - Sokszínű vidék és Tudomány!

2017. március 01.

Külön, vagy akár együtt is!

24.hu - Otthon rovat

2017. február 28.

24.hu - Újdonság! Otthon rovat!

Ugrás a tartalomról a vásárlásra - interjú Bognár Bálinttal

2017. február 17.

Húsz év múlva is az a kérdés vetődik fel, hogy mi lesz a magazinokkal és nem pedig az, hogy emlékszünk-e még a magazinokra - véli Bognár Bálint a Central Media online női magazin portfólió menedzsere.

Csökken a különbség a desktop és a mobil között - interjú Rusvai Richárddal

2017. február 17.

Széles témaválaszték és neves szakértők képviseltetik magukat az idei Evolution konferencián. A teljes cikk a Digital Hungary oldalán olvasható.

Receptszponzoráció 2017

2017. február 10.

24.hu - Aranyélet rekord

2016. december 08.

Nézettségi rekordot döntött a 24.hu Aranyélet kibeszélője

Programmatic prémium – a private dealekről részletesen

2016. december 01.

A private dealek feltörekvő, és egyre inkább használt megoldások a programmatic vásárláson belül, de hogy pontosan milyen előnyökkel jár és mikre kell odafigyelni a vásárlásakor, nem minden piaci szereplő előtt ismert teljes mértékben.

Kkv online workshop sorozat a Central Médiacsoportnál

2016. november 21.

Digitális ügyfélszerzés workshop összefoglaló ( 2016. november 16.)

Közösségi véleményvezérekkel dolgozunk

2016. november 18.

2016 ősztől részben a Central Médiacsoport is tulajdonosa a Special Effects Media Hungary-nek

„A Nők Lapja családképe ma sokkal rugalmasabb és elfogadóbb”

2016. november 10.

A napokban már 67. születésnapját ünnepelte az ismert női magazin egy lapbezárásokban bővelkedő, rendkívül hektikus médiakörnyezetben. Vékási Andrea főszerkesztőt, portfólió-igazgatót kérdeztük.

Black Friday a Startlapon

2016. október 25.

Hirdess kezdvezményesen a Startlapon Black Friday alkalmából.

Már itthon is a YouTube sztárok a legnépszerűbbek – mit jelent ez a hirdetőknek?

2016. október 24.

A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel. Szirmai Gergő a legnépszerűbb, őt Pamkutya és JustVidman követi. A 20-29 éves korosztályon belül Pamkutya, Hosszú Katinka és Dancsó Péter a legnépszerűbbek. Mi történt? Honnan bukkantak ők elő?

360 fokos kommunikáció a Centralnál

2016. október 21.

Bloggerekre épülő rendezvények, márkát tesztelő olvasók és vloggerekkel dúsított integrált marketing - utánajártunk, mire használja ma egy print magazin a digitális csatornáit. Kiderült: a márkák 360 fokos kommunikációjára, és az olvasók 360 fokos élményének megteremtésére.

Supernova

2016. október 12.

Már rendelhető a Player.hu legújabb különleges felülete, a Supernova

Tudjunk meg többet a hazai programmatic piacról!

2016. október 03.

Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.

Linkstarter - Big data a Startlap univerzumában

2016. szeptember 30.

Nálunk tényleg az olvasó a király. Miként lesz az általuk szolgáltatott adat segítségével hatékonyabb hirdetés? Nézd meg infografikánkat!

Online videós cégbe fektet a Central Médiacsoport

2016. szeptember 29.

Újabb bejelentést tett szerdán a Central Médiacsoport: a vállalat 33 százalékos részesedést vásárolt a Special Effects Media Hungary Zrt.-ben

A Centrál digitális portfóliójába fektet be az RTL Magyarország

2016. szeptember 27.

A hazai piac egyik vezető televíziós társasága, az M-RTL Zrt. ma bejelentette, hogy 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős szerepet betöltő Central Digitális Média Kft-ben (CDM). A tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal engedélye után lép hatályba.

Gyógyászati kommunikáció fókuszában a Customer experience

2016. szeptember 22.

Ez történt a CM Sales konferenciáján.

Bódi Tamás a Viewability és Rusvai Richárd a Sztenderdizálás IAB munkacsoportjának élén

2016. augusztus 16.

Augusztus elejétől tíz munkacsoport kezdi meg működését az IAB elnökség által kiválasztott vezetővel, és az általa összeállított szakmai programmal, közülük kettő élén a CM Sales Kft által delegált vezetővel.

Megkerestük az “ország kedvenc apukáját” – lezárult az NLCafé legfrissebb “kedvenc” kampánya

2016. július 11.

Lezárult az NLCafé „Kedvenc apuka” kampánya. Május közepétől jelölésre buzdítottuk az olvasóinkat, és vártuk a meghatóbbnál meghatóbb történeteket. Nem is volt másképp, sorra jöttek a jelölések, mi pedig az NLCafé-nál felváltva sírtunk és nevettünk. Íme a kampány eredményei.

Piaci újdonság a 24.hu-tól!

2016. július 05.

Facebook Live Videó - innovatív tartalmi együttműködés az HBO-val

Az Év Magánrendelője verseny a lakosságot is edukálja

2016. június 08.

A Budai Egészségközpont nyerte el az Év magánrendelője díjat A magyarok nagy része bizonytalan abban, hogy milyen panaszok esetén kell háziorvoshoz vagy szakorvoshoz, esetleg a mentőkhöz fordulni segítségért. Ennek megváltoztatásában kiemelt szerepe lehet az egészségügyi online felületeknek és okos alkalmazásoknak: a 18-29 éves korosztály nagy része már az interneten tájékozódik, csupán 23%-uk fordul háziorvosához vagy szakorvoshoz, ha egészségüggyel kapcsolatos kérdése van – derült ki az Év magánrendelője 2016 díj átadóján. Az idén harmadik alkalommal átnyújtott elismerésekről a páciensek szavazatai mellett szakmai zsűri döntött. Az abszolút győztes a Budai Egészségközpont lett.

Tisztaságból jeles - Domestos esettanulmány

2016. május 30.

Május 27-én kiosztották a Kreatív által harmadszor meghirdetett verseny, a Content+Marketing Award díjait. Összesen 49 munka került a döntőbe, melyből a zsűri 33 pályázatot díjazott. A fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” kampánya nyerte el, történetünk erről fog szólni

NLCafé díjeső a Kreatív Content+Marketing Award 2016-on

2016. május 27.

Tegnap tartotta a Kreatív a Content+Marketing Award díjátadó gáláját, ahol több, az NLCafén futó tartalmi kampány is a shortlistre került.

Google keresőből érkező forgalom az egészség és orvoslás tematikában

2016. május 26.

Értékes tartalmat előállítani kevés, mit érünk vele, ha senki nem olvassa el? Lehetnek a cikkeink akármilyen igényesen megírva, hiába dolgoztunk, ha nem jutnak el azokhoz, akinek szánjuk őket. Minden publishernek ezért meg kell találnia a maga disztribúciós csatornáit, hogy a lehető legtöbb releváns tartalomfogyasztóhoz eljussanak az anyagai.

Digitális bennszülöttek - mások, de nem elérhetetlenek

2016. május 24.

A fiatal generációkat már más és újszerű kommunikációs csatornákon érhetjük el a leghatékonyabban, de ezek a hagyományos médiatípusok kiegészítőjeként jelennek meg az életükben. A klasszikus média sem szívódott fel az éterben, mint egy snapchat kép, csupán másképp tekintenek rá - eltérő módon és más célokra használják.

Ma nehezebb a határok megtalálása - DigitalHungary interjú Steff Józseffel

2016. május 04.

Piaci tendenciákról, a hirdetési bevételek alakulásáról és kihívásokról beszélt Steff József, a CM Sales vezetője a DigitalHungary interjújában.

Programmatic alapok I.

2016. április 27.

Az idei évben a médiapiac egyik fontos fókuszterülete a tartalmi együttműködések: virágzik a content marketing - ami egyébként nem egy új terület -, melyhez hozzájárul az is, hogy egyre több partnerünk nyit az ilyen jellegű hirdetési megoldások felé. A tartalommarketing fókusza mellett azonban van még egy fontos terület: a piaci szereplők nagy része számára újdonságot képvisel az automatizált, más néven programmatic hirdetési piac.

24.hu - Trónok harca Facebook Live videón!

2016. április 22.

Alig várod már, hogy újra láthasd Tyriont, szoríthass Daenerys sikeréért, vagy rághasd a körmöd Bran miatt? Akkor pont neked szól a 24.hu Facebook live bejelentkezése - kapcsoljuk Westerost!

Instant Articles – elsőként a 24.hu-n

2016. április 15.

Világszerte, így Magyarországon is elindult az Instant Articles, magyarul “azonnali cikkek” szolgáltatás. A nagy hazai hírsite-ok közül a 24.hu csatlakozott először a programhoz.

Pladform a Facebook-on

2016. április 12.

Elindult a Pladform, a versenyképes médiamegoldások online piacterének Facebook oldala

A content legyen veled! 2016 a tartalmi együttműködések éve

2016. március 16.

A tartalommarketing vagy content marketing az idei év egyik legfelkapottabb témája lesz, és már az első negyedévben is hangsúlyosan jelen volt a szakmai sajtóban, konferenciákon tömegével hallgathattunk érdekesebbnél érdekesebb előadásokat.

A dízelbotránytól a beszélő autóig - Volvo esettanulmány

2016. március 15.

Nagy port kavart a közvéleményben a 2015 őszén kirobbant dízelbotrány. Hatalmas vitát generált a bizonyos modellek megengedettnél magasabb károsanyag kibocsátása, a fogyasztók (vásárlók) bizalma érthető módon megrendült az eset kapcsán. A kialakult helyzet jó lehetőséget adott arra, hogy a gyártók benzines modelljei kerüljenek előtérbe, így volt ez a Volvo esetében.

Reklámköltés 2015

2016. március 02.

A Magyar Reklámszövetség nyilvánosságra hozta a 2015. évi reklámköltési adatokat.

24.hu - Médiadíjat nyertek újságíróink!

2015. november 06.

Médiadíjat nyert Belicza Bea és Petkó Ricsi

Skype multiplatform ajánlat

2015. november 02.

2 millió AV szuper kedvezményesen!

Ingatlan és Jófogás egyet fizet kettőt kap akció!

2015. november 02.

Hirdess kedvezményesen két piacvezető mobil site-unkon!

Izgalmas ősz az NLCafén

2015. szeptember 18.

FRISS LENDÜLETTEL AZ ŐSZBE! Magyarország első számú női magazinjának online köntöse megújult. Új tartalmak, frissített design, megújult logó és marketingkampány. Néhány héten belül, az NLCafé őszi kampányának keretein belül új, sokkal frissebb és letisztultabb kinézetet kap az oldal, valamint megújul az NLCafé mobil applikáció is.

Megújult a HáziPatika.com

2015. szeptember 18.

Minden egy helyen A HáziPatika.com, a vezető hazai egészségügyi és életmód portál, mától modernebb, tabletre és okostelefonra is optimalizált oldallal, letisztult dizájnnal és áttekinthetőbb struktúrával fogadja olvasóit. A hirdetőket továbbfejlesztett felületek várják.

Hír24 - A hír igaz. Megújultunk.

2015. szeptember 04.

A tartalom és a forma is megújult a 24.hu-n. Mától minden eszközre optimalizált oldallal, letisztult designnal, egyszerűbb rovatsruktúrával fogadják az olvasókat. A fókuszban a mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.

Új hirdetési formátum a Startlapon

2015. július 16.

Bemutatkozik az Insight. Az új hirdetési formátum a CM Sales portfólión belül a Startlapon debütál.

A legnagyobb kisebbség, akikre igazán érdemes célozni!

2015. július 13.

Talán ma már senki nem kérdőjelezi meg azt, hogy az egyik legkevésbé elhanyagolható hirdetői célcsoport, egy olyan kisebbség, akik a vásárlási döntésekre a legnagyobb hatással vannak. Ez a kisebbség a nők.

Vezess Történetek

2015. június 26.

A te autód, a mi ötleteink, a közös történetünk. Ha szeretnéd üzenetedet a Vezess.hu látogatók számára élményszerű környezetben megjeleníteni, ajánljuk kampányodhoz a natív és display felületekből álló hirdetési csomagunkat, a Vezess Történeteket.