Szerkesztői beköszöntő

Egy nagyszerű márkanév, amelynek barátságos, hívogató jelentése van, s amely meghatározza azt a tartalmat, amit a magazin kínál – ez az Otthon. A lakberendezési magazinok dömpingjében mindig is törekedett az Otthon arra, hogy egyedi megközelítésben mutassa az életterünkhöz köthető témákat. Lakberendezés, design és trendek, modern és klasszikus enteriőrök, színek, hangulatok, praktikus megoldások – azaz minden, amitől még szebb, barátságosabb és élhetőbb lesz az otthon. Sok-sok inspiráció személyes történeteken, megvalósult álmokon keresztül, elegáns és igényes látványok segítenek azoknak, akiknek csak egy szikra hiányzik ahhoz, hogy megtalálják a saját otthonukhoz illő stílust. De szól az Otthon azokhoz is, akik szeretnek tájékozottak lenni a lakberendezési trendekben, a formatervezési irányokban, a legkorszerűbb alapanyagokban.

Boda Ildikó

Márka jelenlét

Weboldal: Otthon Magazin

Termékleírás

A magazin hagyományos, családias értékeket képviselve, igényesen, ugyanakkor érthető, nőies és szórakoztató formában közelíti meg az otthonteremtés témakörét.

Pillérek

  • Lakásbemutatások
  • Tanácsadó, szolgáltató rovatok
  • Dekoráció
  • Kert
  • Építészet

Célcsoport

20-49 éves aktív, dolgozó nő. ABC1 társadalmi státuszú, átlagon felüli jövedelemmel rendelkező városi lakos. Legalább középfokú végzettséggel.

Termékelőnyök

  • Glossy minőségű lakberendezési magazin
  • Iránymutató, véleményformáló

Piaci adatok

  • Periodicitás: havi megjelenés
  • Olvasottság: 51 ezer fő
  • Értékesített példányszám: 12 767
  • CPT: 30 980
  • CPI: 220 ezer kontaktus

Forrás: TNS Hoffmann NOK olvasottságkutatás 2016/1-4. né

Példányszám adatok: MATESZ Gyorsjelentés 2017.I. né. aktívan értékesített pld.

 

CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939