Szerkesztői beköszöntő

A Nők Lapja Magyarországon nem csak egy magazin, sokkal több annál: régi ismerős, melynek szerzői családtagokká váltak. Megalakulása, 1949 óta nők generációinak kíséri végig az életét: nagymamáról anyára, anyáról lányra száll olvasásának a hagyománya. Mára már igazi társadalmi intézménnyé, gondolkodásunk részévé vált, hiszen nem csak bemutatja, de alakítja is a magyar nők világhoz való viszonyát. „Volt, hogy meglepődtem, hogy a Nők Lapja az én életemre mennyire rezonál, aztán rájöttem, hogy valószínűleg mindenkiére, mert ilyen az emberek élete.”- fogalmazta meg találóan egyik olvasónk.

A lap modern köntösben, mai hangon képvisel olyan klasszikus értékeket, mint család, életszeretet, a hétköznapi örömök élvezete, érzékenység a társadalmi visszásságokra és az elesettek felkarolására. Olvasása nem korfüggő, bár kell hozzá bizonyos fokú érettség, élettapasztalat. Rendszeres olvasói között találunk fiatal lányokat és nagymamákat, családanyákat és karrierépítő nőket, fiúkat, férfiakat, nagypapákat vegyesen. Ami közös mindannyiukban, az a Nők Lapja szeretete.

Vékási Andrea
főszerkesztő

Márka jelenlét

Előfizetés: www.mc.hu
Weboldal: Nők Lapja magazin
Facebook: Nők Lapja

Termékleírás

A Nők Lapja a legnagyobb tradícióval rendelkező női heti tömeglap. A klasszikus női témákat hitelesen, igényesen tálalja: tartalmasan szórakoztat, segít és szolgáltat.

Pillérek

  • Olvasmányok (50%):
  • Nők Lapja téma, Női oldal, Család, élettörténetek, riportok, sztár-interjúk, publicisztika, irodalom, mese
  • Szolgáltató oldalak (50%)
  • Egészség, divat, szépség, kert, otthon, konyha, pszichológiai tanácsok, utazás, fórum, rejtvény, kulturális ajánló, Tv-műsor

Célcsoport

18-59 éves, városi nő, ABC státuszú, legalább középfokú végzettséggel, akinek a család a legfontosabb érték.

Termékelőnyök

  • A Nők Lapja a legnagyobb példányszámban értékesített és legolvasottabb magazin a piacon.
  • Hiteles tartalom, értékes márka minden korosztály számára.

Piaci adatok

  • Periodicitás: heti megjelenés
  • Olvasottság: 702  ezer fő
  • Értékesített példányszám: 216 428
  • CPT: 4 773
  • CPI: 2 228 ezer kontaktus

Forrás: TNS Hoffmann NOK olvasottságkutatás 2015/3-4 2016/1-2. né

Példányszám adatok: MATESZ Gyorsjelentés 2016.III. né. aktívan értékesített pld.

 

CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939