OTP Bank ügyintézők hitelességének erősítése

2017. március 21.

Ügynökség: Café Communications

Kampány időzítése: 2016. április - december

Célok:

  • A reklámokban szereplő banki ügyintézőiket mindennapi élethelyzetekben, egyben hiteles szakértőként kellett bemutatnunk olyan cikkek mellett, amelyek relevánsak a hozzájuk kötődő termék esetében
  • Hosszú távú együttműködés
  • Minimális brand megjelenés

Megvalósítás:

A kampány folyamán olyan cikkek születtek, amelyek az adott banki termék és a reklámfilm szempontjából relevánsak. A kampány a 24.hu és az NLCafé felületein futott. A 24.hu esetében a cikkekben egy keretes cikktörőben láthatjuk a szakértő tippjeit, tanácsait, ebben az esetben például esküvői költségekkel kapcsolatos ötleteket.

Az NLCafé-n szintén keretes megjelenést kaptak a szakértők és ezen felül egy szakértői oldalon bemutattuk őket, összegyűjtöttük az összes hozzájuk kapcsolódó cikket, a velük készült reklám werk filmjét és a forgatáson készült képeket is - ezzel is közelebb hozva a szereplőket az ügyfelekhez.

Az együttműködés jó példa arra is, hogy nem csak site specifikusan, hanem a portfólióból kiindulva összetettebb együttműködéseket is meg tudunk valósítani.

Eredmények:

A 24.hu-n és az NLCafé-n futott kampány cikkei összesen több mint 1 171 000 megtekintést értek el.