Omega 55 - új content marketing kiadvány a Central Médiacsoporttól

2017. szeptember 26.

Az Omega együttes tagjai szeptember 23-án, napra pontosan 55 évvel első koncertjük után visszatértek megalakulásuk helyszínére, a hajdani Várklubba, hogy megidézzék a kezdeteket, és megünnepeljék az évfordulót. A zenekar tagjai világsztároknak kijáró fekete limuzinnal érkeztek, majd fotósok és rajongók gyűrűjében vonultak be a klubba, ahol a sajtónak meséltek az alapítás és az 55 év legjobb történeteiből. A rendhagyó múltidézésen egy rendkívüli kiadvánnyal is megörvendeztették a jelenlévőket: az Omega 55 kiadvány a Central Médiacsoport content marketing részlegének gondozásában, kimondottan erre a jeles alkalomra készült. A több mint 150 fotóval illusztrált magazin a zenekar 55 évének történetét meséli el az amatőr évektől kezdve a beat- és rock-korszakon keresztül a világhírnévig, valamint a zenekar tagjairól szóló személyes történetekkel szórakoztatja olvasóit. A kiadványt Kun Zsuzsa, a Best magazin újságírója szerkesztette, és a Nők Lapja, Best, Story magazinokhoz hozzácsomagolva juthattak hozzá a rajongók. Az „omegazin” címlapja az új nagylemez, a Volt egyszer egy Vadkelet borítóját idézi, melynek megjelenéséről az eseményen szerezhettek tudomást a sajtó képviselői és a rajongók.