AdMonitor kutatás: 2017-es időpontok

2017. január 10.

Admonitor logo

 

 

 

 

A magyar piacon különlegességnek számító, a kiadó által meghonosított kutatás a TNS Hungary Copy Test elnevezésű termékén alapul. A 2005-ben indított kutatássorozat a CM Sales - magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból. Számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak. Az elmúlt tíz év során már több mint kétezer  hirdetést mértünk be, így az elemszámok növekedésével egyre részletesebb eredményeket kapunk, melyeket rendszeresen közzéteszünk.

  • A kutatás rövid ismertetőjét az alábbi pdf tartalmazza.

Az AdMonitor-kutatást 2017-ben is folytatjuk, egyben lehetőséget kínálunk ügyfeleinknek, hogy teszteljék magazinhirdetéseiket valós környezetben, az előre megadott lapszámokban.

Tervezett magazinok:

  • Meglepetés: 2017/13 (megjelenés: 2017.03.30.)
  • Cosmopolitan: 2017/11 (megjelenés: 2017.10.10.)
  • Nők Lapja Egészség: Egészségre Fel! füzettel együtt, ősszel (valószínűleg november)
  • Nők Lapja Konyha: 2017/12 (megjelenés: 2017.12.05.)