Szakma

Ugrás a tartalomról a vásárlásra - interjú Bognár Bálinttal

2017. február 17.
Húsz év múlva is az a kérdés vetődik fel, hogy mi lesz a magazinokkal és nem pedig az, hogy emlékszünk-e még a magazinokra - véli Bognár Bálint a Central Media online női magazin portfólió menedzsere.
tovább

Csökken a különbség a desktop és a mobil között - interjú Rusvai Richárddal

2017. február 17.
Széles témaválaszték és neves szakértők képviseltetik magukat az idei Evolution konferencián. A teljes cikk a Digital Hungary oldalán olvasható.
tovább

AdMonitor kutatás: 2017-es időpontok

2017. január 10.
Az Admonitor kutatás a magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból.
tovább

Mekkora lehet egy banner!? - interjú Rusvai Richárddal

2016. december 20.
A kreatívok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, az IAB Hungary munkacsoport vezetője.
tovább

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

2016. december 19.
A viewability munkacsoport létrejöttéről, a különféle módszertani megközelítések okozta problémákról, tervekről és kihívásokról Bódi Tamással készített interjú teljes terjedelmében a digitalhungary oldalán olvasható.
tovább

Programmatic prémium – a private dealekről részletesen

2016. december 01.
A private dealek feltörekvő, és egyre inkább használt megoldások a programmatic vásárláson belül, de hogy pontosan milyen előnyökkel jár és mikre kell odafigyelni a vásárlásakor, nem minden piaci szereplő előtt ismert teljes mértékben.
tovább
Még több cikk betöltése
CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939