Esettanulmányok

OTP Bank ügyintézők hitelességének erősítése

2017. március 21.
A reklámokban szereplő banki ügyintézőiket mindennapi élethelyzetekben, egyben hiteles szakértőként kellett bemutatnunk olyan cikkek mellett, amelyek relevánsak a hozzájuk kötődő termék esetében.
tovább

Sütni jó - A Dr. Oetker receptoldala megfűszerezve egy csipetnyi tartalommarketinggel

2017. március 13.
Bár a tartalommarketing megoldások többsége a márkaépítést támogatja a márka különböző üzenetekkel és értékekkel való asszociációinak kialakítása révén, nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy egy hiteles és releváns környezetbe ágyazott, jól időzített tartalom milyen hatékony forgalomterelő megoldás lehet. Erre mutatunk egy jó példát a Dr. Oetker Sütni jó! kampányán keresztül.
tovább

Élni akarok – a NaturAqua kampánya a koraszülött babákért

2017. március 08.
A tartalmi együttműködés keretében a NaturAqua a Koraszülöttekért Országos Egyesület támogatójaként a koraszülött ellátás ügyére kívánta felhívni a figyelmet és bővíteni az érintettek ismeretét a témakörben.
tovább

Piaci újdonság a 24.hu-tól!

2016. július 05.
Facebook Live Videó - innovatív tartalmi együttműködés az HBO-val
tovább
Még több cikk betöltése
CM Sales Kft. | Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9. | Adószám: 25056871-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-197222 | E-mail: info@cmsales.hu | Telefonszám: (+36-1) 437-3930 | Faxszám: (+36-1) 437-3939